16-17 листопада у м. Києві відбувся Всеукраїнський семінар-тренінг для методистів обласних та міських центрів психологічної служби системи освіти України, які відповідають за організацію роботи соціальних педагогів на тему: «Технології ведення випадку й оцінки потреб дитини та її сім’ї як механізм соціально-педагогічного втручання в найкращих інтересах дитини».
У роботі семінару взяли участь співробітники НМЦ ПТО у Луганській області.
Тренінг відбувся у рамках проекту: «Реформа соціальних послуг: розвиток потенціалу фахівців для підвищення якості соціальних послуг для вразливих сімей та дітей», що реалізується Партнерством «Кожній дитині» на замовлення Міністерства соціальної політики України при підтримці Міністерства закордонних справ Чеської Республіки.
Головними завданнями семінару-тренінгу були:
● проаналізувати фактичний стан діяльності соціальних педагогів у закладах освіти;
● ознайомити учасників з методологією ведення випадку та здійснення оцінки потреб дитини і сім’ї;
● розглянути алгоритм міжсекторальної взаємодії з різними соціальними інститутами, які працюють в інтересах дитини та визначити можливості застосування технології у діяльності соціальних педагогів системи освіти.
На початку семінару-тренінг Панок В.Г., директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України, доктор психологічних наук, професор, привітав усіх учасників тренінгу та ознайомив учасників з планом роботи засідання.
У ході роботи семінару-тренінгу була розглянута модель оцінки потреб дитини та її сім’ї. Учасники мали можливість обговорити питання планування діяльності роботи та ведення нової документації для соціальних педагогів.
Наприкінці семінару-тренінгу було запропоновано створити робочу групу, яка буде працювати над розробкою нової документації для соціальних педагогів.