Педагогічну майстерню для практичних психологів, соціальних педагогів та педпрацівників, які впроваджують медіацію в ЗП(ПТ)О на тему: «Базові навички медіатора/медіаторки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Створення та координація діяльності служб порозуміння з числа учнів/учениць для впровадження медіації за принципом рівний-рівному» було проведено Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області 17 грудня 2019 року.

Вищезазначений захід був спрямований на ознайомлення учасників з досвідом роботи щодо впровадження медіації та розвитку служб порозумінь у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

Під час засідання педагогічної майстерні Ольга Ващенко (методист Вищого професійного училища № 94), Ганна Комарєвцева (практичний психолог ВП «Регіональний центр професійної освіти Луганського національного університету іменіТараса Шевченка»), Дарина Ромащенко (практичний психолог ДПТНЗ «Привільський професійний ліцей»), Наталія Михайська (соціальний педагогЛисичанського професійного торгово-кулінарного ліцею) поділилися досвідом роботи щодо популяризації медіації в закладі освіти, громаді таособливостями проведення техніки «Коло», як потужного інструменту впливу на особистість.

 IMG 1228

  

IMG 1229

 

Наступна частина педагогічної майстерні була спрямована на ознайомлення учасників із заняттями для медіаторів-ровесників та медіатором-ровесниць, а саме:

Ольга Ващенко – тренінг «Підвищення комунікативних навичок медіаторів-ровесників», практична вправа «На каву з кумиром»;

IMG 1209

Ганна Комарєвцева – тренінг «Протидія кібербулінгу або лайфхак, як користуватися інтернетом безпечно», практична вправа «Соціальні мережі. Правила безпечного користування»;

IMG 1215

Дарина Ромащенко – тренінг «Критичний аналіз інформації»;

IMG 1220

Наталія Михайська – тренінг «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми», практична вправа «Алгоритм дій дитини в ситуації конфлікту, насильства, домашнього насильства, булінгу».

IMG 1225

Підбиваючи підсумки роботи педагогічної майстерні, учасники дійшли наступного висновку: обмін досвідом щодо проведення тренінгів збагачує його учасників і сприяє підвищенню результатів у досягненні мети, розвитку критичного мислення, здатності до порозуміння тощо.