За ініціативи Інституту професійної освіти НАПН України 25 квітня 2024 року проведено Всеукраїнський онлайн круглий стіл на тему: «Соціогуманітарні виклики воєнного часу та повоєнного відновлення».
Під час заходу обговорено такі питання:
- соціогуманітарний розвиток особистості у закладах професійної (професійно-технічної) і фахової передвищої освіти: стан, проблеми і перспективи;
- підготовка майбутніх педагогів до реалізації завдань соціогуманітарного розвитку здобувачів професійної (професійно-технічної) і фахової передвищої освіти: досвід, виклики й завдання;
- роль музейних і бібліотечних установ України у підвищенні ефективності соціогуманітарного розвитку здобувачів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої і вищої освіти в умовах сучасних викликів;
- участь наукових установ України у забезпеченні системності здобувачів професійної (професійно-технічної) і фахової передвищої освіти;
- вплив громадянського суспільства на соціогуманітарний розвиток здобувачів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої і вищої освіти.
Модератор Людмила ЕРШОВА, доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з науково-експериментальної робот Інституту професійної освіти НАПН України, відкрила захід актуальною доповіддю, де детально розказала про стан соціогуманітарної освіти української молоді: від проблем освітнього менеджменту – до проблем геополітики.
Відбувся обмін педагогічним досвідом серед учасників заходу, зокрема, і представників Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Луганській області: Ольга ЧАДЮК, методист НМЦ ПТО у Луганській області, акцентувала увагу присутніх на проблемах та викликах у соціогуманітарному розвитку особистості.
Матеріали круглого столу будуть опубліковані 10 травня 2024 р. у випуску 3(16)’2024 електронного продовжуваного видання «Інноваційна професійна освіта» (ISSN 2786-619Х). Доступ за посиланням: https://conference.ivet.edu.ua/index.php/2022-1/issue/archive.